Wanita Ini Tular Sebab Sanggup Teman Suami Nikah Lagi 1,Tapi, Rahsia Wanita ini Akhirnya Terdedah

Wanita Ini Tular Sebab Sanggup Teman Suami Nikah Lagi 1,Tapi, Rahsia Wanita ini Akhirnya Terdedah

Selain memberi keizinan buat suami tercinta untuk berkahwin dua, seorang wanita yang dikenali sebagai Syiela Rashid berjaya mencuri tumpuan netizen. Ini apabila dia sanggup mengikuti proses ijab dan kabul suaminya itu.

Wanita tersebut turut memuat naik beberapa posting, foto dan video semasa majlis perkahwinan suami tercinta berlangsung. Officially akak dapat adik perempuan. Suamiku syurgaku. Ku berlindung di bawah naungan mu. Yang menyampaikan kasih Allah untuk diriku. Selamat Pengantin Baru Abang.

Menerusi video berdurasi 41:01 saat, Syiela Rashid berkongsi live majlis akad nikah suaminya bersama madunya yang digelar adik.

Siapkan Sendiri Kelengkapan

Video tersebut turut kelihatan ahli keluarga mereka. Di samping itu, dia turut menyiapkan pelbagai kelengkapan pernikahan suaminya selain berada di sisi suaminya sepanjang proses ijab dan kabul berlangsung.

Selain itu, wanita itu turut menemani suaminya semasa makan beradab. Wanita itu turut memegang tangan dan suami dan madunya. Lebih menjadi perhatian apabila wanita tersebut dikatakan sangat kuat semasa tempoh majlis tersebut berlangsung.

Majlis sanding suamiku

Dah 5 tahun lebih akak tak pakaikan sampin untuk pengantin lelaki. Sejak mendirikan rumah tangga dengan kanda akak hanya mekapkan dan groom pengantin perempuan je. Hari ini setelah 5 tahun berlalu. Akak refresh balik kemahiran lama akak. Semalam praktis sekali pakaikan sampin untuk kanda. Ok. Jari akak masih lembut rupanya.

Maklumlah mak andam kata sang kanda haha. Head to toe kanda hari ni special touch by MUA Syiela Rashid. Untuk majlis akan datang attire kanda akak yang designkan special untuk hari tersebut. Jelas Syiela lagi, semua persiapan termasuk pakaian pengantin disediakan olehnya. Dia turut memberitahu baju pengantin yang bakal dipakai oleh suaminya nanti merupakan rekaan istimewanya.

Hak Telah Dirampas?

Selain memberi keizinan buat suami tercinta untuk berkahwin dua, seorang wanita yang dikenali sebagai Syiela Rashid berjaya mencuri tumpuan netizen. Ini apabila dia sanggup mengikuti proses ijab dan kabul suaminya itu.

Namun apa yang mengejutkan tular pula satu komen yang mend3dahkan wanita ini dahulunya pernah juga m3rampas hak orang lain Pemilik akaun yang menggunakan nama Rindiani Rin MN mendakwa, hak sepupu beliau yang mempunyai anak 6 telah dirampas.

Menurut Rindiani lagi, ini merupakan kifarah kerana telah Syiela Rashid juga pernah merampas hak orang lain.

Syikea Rashid sebelum ini tular selepas memuat naik beberapa posting, foto dan video semasa majlis perkahwinan suami tercinta berlangsung.

Suamiku syurgaku. Ku berlindung di bawah naungan mu.

Yang menyampaikan kasih Allah untuk diriku. Selamat Pengantin Baru Abang.

Menerusi video berdurasi 41:01 saat, Syiela Rashid berkongsi live majlis akad nikah suaminya bersama madunya yang digelar adik.

Video tersebut turut kelihatan ahli keluarga mereka.

Di samping itu, dia turut menyiapkan pelbagai kelengkapan pernikahan suaminya selain berada di sisi suaminya sepanjang proses ijab dan kabul berlangsung.

Selain itu, wanita itu turut menemani suaminya semasa makan beradab.

Wanita itu turut memegang tangan suami dan madunya.

Lebih menjadi perhatian apabila wanita tersebut dikatakan sangat kuat semasa tempoh majlis tersebut berlangsung.

Jelas Syiela lagi, semua persiapan termasuk pakaian pengantin disediakan olehnya.

Dia turut memberitahu baju pengantin yang bakal dipakai oleh suaminya nanti merupakan rekaan istimewanya.

Susah jumpa macam akak ni

Dalam status terbaru, wanita tersebut juga berkongsi bagaimana dia berusaha dan begitu teruja menyediakan pakaian untuk majlis pernikahan suami

Apa-apa pun kita tunggu reaksi dari pihak satu lagi, dan di harapkan segala konflik dapat di selesaikan dengan baik.

Cerewettt…. Yesss…

Akak sgt cerewet dalam hal2 tertentu terutamanya dalam menyediakan attire untuk hubby tak kisahlah untuk apa2 occasion dan utk ke pejabat.

On 5/9 hr tu pi fitting baju hubby utk majlis kesyukuran akan dtg.

Sempena perkahwinan kami dulu sekaligus juga sempena perkahwinan kanda yg baru.

And lepas tu Alor Setar pkpd… Maka akak terpaksa berhubung dgn tailor tru wsap je..dan baju siap, pos je lah.

Inilah antara rutin tahunan akak, mengikut keperluan…

Menyelak idea memikirkan pakaian yg sesuai untuk si dia..

Dan… Bukan baru hr ni akak buat keje ni…dah bertahun2 dulu lagi..

Dan dr pengalaman itu kami dah beberapa kali bertukar tailor dah

Btw VIP Tailor ni mmg terbaik setakat ni
Highly recommended..

Butik dia kat bangunan sebelah city point alor setar..

Tailornya kreatif dan pandai buat design moden dan yg penting dia blh buat macam kehendak kita

Entry ini khas untuk para isteri yg suka jadi image consultant suami mcm akak…

Blhlah pi try tgk situ ye

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*